7. mai 2011

Da er det bare engelsk eksamen(papir nummer 2) og ESS eksamen igjen. Og selv om det alltid er litt styr med a komme se gut av India ser det ut som jeg kommer meg til Asutralai tilslutt (for de so mike heelt vet hva jeg snakker om sa var det noen kanselerte fly inn I bildet).

Med meg gar det egentlig veldig bra for tiden. Ikke sa mye a gjoere litt lesing igjen men ikke sa mye at det gjoer noe, sa ellers blir det bare a nyte stedet og folkene sa m,ye som jeg kan J

Det er merklig a tenke at det sa vedlig snart er over, men som en venn av meg sad et er ikke to uker det er TOOOOOOOOOOOOOOO uker… med andre ord to uker trenger ikke noedvendigvis a vaere kort tid J

Men det er likevel rart a se folk pakke og esker og bokser rundt alle steder og tente at na har jeg bare en tur igjen til pune ogsa blir det VELDIG lenge til neste gang, men jeg er Ganske sicker pa at det blir en neste gang en gang I fremtiden. Man kan nesten ikke bo et sted I to ar ogsa aldri komme tilbake, det blir litt for dumt. I vertfall nar man har hatt det sa bra J

Selvrfoelgelig har ikke disse to arene vert en dans pa roser akkurat, men de har vert sa utrolig vert det! A sa avert det! Det har skjedd sa mange ting og jeg har laert sa mye og det foeles helt fantastisk!

Og som en annen venninne skrev pa russe buken min(ja jeg har den pa hver dag :P ) “Remember but also forget.” Det er ikke bra a holde for godt fast I fortiden for da fungerer liksom ikke fremtiden, men ha minnene med deg og vaer glad for det som har skjedd og det som skal skje J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar